Ana Morodan
33 de ani, antreprenoare
Contesa digitală – cum s-a autointitulat – este urmărită de peste 140.000 de oameni pe Instagram, conduce un business cu 14 angajați, are un magazin online și deține licența primului curs de online influencing. Ana crede că puterea de a influența oamenii prin activitatea din social media nu trebuie folosită doar pentru autovalidare sau promovare de brand, ci vine la pachet cu responsabilitatea de a transmite anumite credințe și valori, ca susținerea comunității LGBT sau a mișcării #rezist. „Poate nu vom schimba noi nimic, dar există generații care se ridică. E important când te uiți la tine în oglindă să știi că ai făcut the right thing.”
S-ar putea să-ți mai placă:
2% pentru jurnalismul din DoR
Decât o Revistă este o publicație independentă, tipărită de asociația Media DoR. Printre cele mai importante cheltuieli…
Cum mai e prin viețile voastre? Vă așteptăm poveștile
Răspândirea coronavirusului a schimbat multe la nivel de relații, muncă, ritm de viață și trăiri.
Vlad Mixich
39 de ani, președinte Observatorul Român de Sănătate