
Ana Morodan
33 de ani, antreprenoare
Contesa digitală – cum s-a autointitulat – este urmărită de peste 140.000 de oameni pe Instagram, conduce un business cu 14 angajați, are un magazin online și deține licența primului curs de online influencing. Ana crede că puterea de a influența oamenii prin activitatea din social media nu trebuie folosită doar pentru autovalidare sau promovare de brand, ci vine la pachet cu responsabilitatea de a transmite anumite credințe și valori, ca susținerea comunității LGBT sau a mișcării #rezist. „Poate nu vom schimba noi nimic, dar există generații care se ridică. E important când te uiți la tine în oglindă să știi că ai făcut the right thing.”
S-ar putea să-ți mai placă:
DoR își mută redacția la Târgu Mureș timp de o săptămână
Organizăm întâlniri cu comunitatea, arătăm cititorilor cum funcționează procesul nostru editorial și explorăm moduri în care putem colabora.
Din pământ
Când dezgropi și fotografiezi piepteni, căști, armament și oase, unde tragi linia între artă și arheologie?
Cum comunici la începutul afacerii?
De la identitate, la mesaj, la canalele potrivite. Primii pași în comunicarea de brand când ești un startup cu resurse limitate.