Parteneriate
[24/7] Creionetica: cum îți evaluezi costul real al muncii
O agenție de comunicare ajută ONG-uri și proiecte cu impact social să comunice mai eficient, dar învață și să lucreze mai eficient și plătit corect.
Nevoia de mai multă atenție
Un copil cu nevoi speciale e integrat cu ușurință într-o clasă unită.
[24/7] CONCORDIA: Din centrul de plasament, pe propriile picioare
Cum menții vânzările într-o afacere menită să ajute tinerii defavorizați să-și construiască un viitor.
Răbdarea doamnei Pavăl
O profesoară din Bistrița a învățat de la un copil cu cerințe speciale că uneori nu noi alegem muzica, ci muzica ne alege pe noi.
[24/7] Upside Down, ce înveți dintr-o afacere încheiată
Obstacolele de care te lovești când vrei să transformi prelate de camion în portofele.
[24/7] FABER, locul comunității creative din Timișoara
Ca să lege comunitatea creativă a Timișoarei, 13 oameni dau o față nouă unui loc cu istorie.
[24/7] CUIB (Centru Urban de Inițiative Bune)
Cum reușește un bistro din Iași care promoveză consumul sustenabil să se mențină pe piață?
[24/7] Beard Brothers: Ce nu se vede când vrei să faci bine în mod organizat
Un ONG a crescut de la câțiva oameni care strângeau donații la peste 600 de voluntari în toată țara.
[24/7] I’m Fine
Cum poți deveni antreprenor într-un domeniu marcat de stigmat?
[24/7] Syndicat Gourmet
Cum faci un restaurant să funcționeze ca o rețea de colaborare în comunitate.
[24/7] Arhipera
O asociație de arhitecți crede că oamenii săraci trebuie ajutați nu doar cu o casă, ci și cu participarea la construirea ei.
[24/7] Brutăria Ghirbom
Cum păstrezi tradiția satului în care te-ai născut creând locuri de muncă pentru oamenii care au mai rămas.
[24/7] iziBAC
Cum faci un business cu impact educațional?
Cum lucrezi cot la cot cu cei care nu aud și nu pot vorbi
Advertorial FAN Courier publicat în DoR #38.
[24/7] Tort de Bezea
Cum treci de la o afacere pornită din pasiune la un business coerent, care mulțumește clienții și susține echipa.
CAP Gurbănești și Victoria Finală
După o afacere de succes care a murit și încă două încercări, Victoria Cojocariu a găsit soluția.
Harvester: provocarea cidrului artizanal
Cum introduci pe piață un produs de nișă și cum îl crești.
Pointer Wine Glass: Paharul pentru picnic
De la o idee venită la picnic, la realitatea unei afaceri.