Parteneriate
Loud Bodies
Cum îți finanțezi afacerea vânzând mai întâi un produs secundar?
Un hotel cu câțiva ani înaintea orașului său
Privo ascute standardele de ospitalitate și gastronomie din Târgu Mureș.
J’ai Bistrot: Cum crești din Târgu Mureș spre Capitală?
„Un bar pentru sufletul nostru, să avem noi și prietenii unde să bem.”
Foldo: de la lemn la carton ondulat
Cum transformi o nevoie proprie într-o formă inovatoare pentru produse clasice.
Întrebări pentru antreprenori la început de drum
„Un antreprenor care lansează o afacere trebuie să nu se demobilizeze, ba mai mult, trebuie să-și crească încrederea în sine.”
MamaPan – o misiune socială cu curaj
Cum faci o afacere care să ajute femeile în situații dificile, dar care să funcționeze și ca un business adevărat și sustenabil?
Ana Morodan: Cum faci un business din propria personalitate?
Ana Morodan: am muncit atât de mult și am luptat atât de mult cu mine încât e datoria mea să nu renunț acum.
Chemistry Studio
Cum aplici ce ai învățat în corporație pentru a construi un business stabil și eficient?
Până nu termini tot din farfurie
Părintele care spune „te iubesc” prin salată de roșii cu omletă.
Antreprenoriat în era digitală
Stabilește obiective, prioritizează și alte sfaturi pentru antreprenori în era digitală.
O viață mai bună
Cât de ușor te poți transforma din victimă în agresor.
Lăptăria cu caimac
Ce am învățat de la tata despre cum să fiu antreprenoare?
Pâine cu maia: folclor vs. știință
Tot ce ai vrut să știi despre maia, drojdie, pâine și Google mai rău te-a încurcat.
Grasele
Pentru tine, mănânc orice îmi pui în farfurie.
Optimef: Un ceas românesc renăscut
Andrei Morariu și Bogdan Costea au creat un brand și o poveste nouă în jurul unui ceas românesc de mult uitat.
Branding pentru începători
Cum construiești un brand pentru afacerea ta, de ce să lucrezi cu specialiști și ce să ceri de la ei.
My Transylvania: Diversitate în gusturi locale
Cum creezi un sistem prin care tradițiile și specificul local să fie cunoscute și cumpărate?
Cum comunici la începutul afacerii?
De la identitate, la mesaj, la canalele potrivite. Primii pași în comunicarea de brand când ești un startup cu resurse limitate.