Bucureșteanul: Obor Sonor
Când piața își face loc în social media ca punct de întâlnire, fotografiile nu mai sunt de ajuns.
Ai la-ndemână un portret pe de-a-ntregul colat cu sonor din Halele Obor, o drumeție prin precupeție. Nu-i tocmai cronologic, dar nici nu trebuie să fie, pentru că sunetele sunt ordonate pentru imersiune, să redea cât mai bine atmosfera, oferta și contra, târguiala, sunetele și suflul oamenilor din jurul tarabelor. Deci căștile pe urechi, te rog.
Pășești în prima hală prin ușa care scârțâie, te plimbi printre rândurile de mese acoperite de legume și fructe, ieși în aglomerarea de tarabe din curte și nimerești în bazarul încropit din gherete albe din pvc. Te pierzi, ajungi în sectorul cu măcelării și asculți compresoarele din vitrinele frigorifice cât oameni cu șorțuri roșii de cauciuc tranșează iscusit. Revii în prima hală, mai asculți cumpăratorii luând decizii, apoi sărbătorești cu doi mici în muștar la terasa cu umbrele roșii.
S-ar putea să-ți mai placă:
Cum comunici la începutul afacerii?
De la identitate, la mesaj, la canalele potrivite. Primii pași în comunicarea de brand când ești un startup cu resurse limitate.
Bucureşteanul: Medicinista
O fostă patinatoare de viteză în drum spre cardiologie.
Bucureșteanul: Violoncelista de pe Mătăsari
Corina umple cu acorduri de violoncel una dintre cele mai primitoare case din București.