DoR caută: Newsroom manager
DoR caută omul potrivit care să îngrijească de spațiul din redacție și să contribuie la dezvoltarea echipei.
DoR caută un newsroom manager care să îngrijească de spațiul din redacție, să țină nevoile administrative sub control și să contribuie la dezvoltarea echipei.
Astăzi, DoR e mai mult decât o revistă: e o serie de evenimente live, o conferință internațională, întâlniri cu abonații, podcasturi audio și o mulțime de alte inițiative. În permanență sunt între 10-20 de oameni în redacție, iar munca principală a unui newsroom manager e să facă tuturor viața mai ușoară: de la monitorizat stocurile de cafea sau toner din imprimante, la organizat evenimentele de redacție (întâlnirile de echipă, zilele de curățenie și de naștere), la răspuns la emailurile venite pe adresa redacției, la stăpânit uneltele comunicare internă, cum e Slack.
E o muncă pentru cineva aflat la început de drum și care vrea să înțeleagă cum funcționează, cum se organizează și cum se armonizează o echipă. Deși e o poziție în principal administrativă – nu de creație – vei avea acces la întreaga organizație și vei putea înțelege impactul vieții de zi cu zi asupra facerii unor produse creative. Vei lucra cam cu toată echipa și îndeaproape cu responsabilii de celelalte zone: financiar, distribuție, editorial.
Așa că, dacă îți place să organizezi lucruri (pentru tine și pentru alții), ai abilități solide de comunicare și relaționare și capacitatea de a-ți desfășura activitatea în mod independent, cu minimă supraveghere, atunci credem că locul tău este în redacția DoR.
Mai jos ai mai multe detalii despre ce presupune jobul și de ce documente e nevoie în aplicație.
———-
Responsabilitățile newsroom managerului DoR sunt împărțite în trei categorii principale:
Administrativ. Rolul presupune responsabilități administrative recurente: newsroom managerul se ocupă de spațiul din redacție, are grijă, împreună cu restul echipei, ca acesta să fie curat și aranjat. Se asigură că din redacție nu lipsește nimic din ce ar putea face munca mai ușoară (de la articole de papetărie până la cafea ori programarea unor reparații) pentru ca materialele la care lucrăm sau evenimentele pe care le organizăm să se întâmple cu succes. Ajută la organizarea prânzurilor redacționale și a aniversărilor. Transmite săptămânal un newsletter intern menit să ajute la organizarea săptămânii de lucru. Evaluează activitățile din aria sa de responsabilitate și propune optimizări ale procedurilor și operațiunilor curente pentru o bună desfășurare a vieții organizaționale.
Management relațional. De asemenea, rolul presupune gestionarea relației operaționale cu furnizorii și prestatorii de servicii din aria sa de responsabilitate (compania de curățenie, furnizorii de papetărie, etc.) și implicarea în studii de piață, selecții de oferte, evaluări etc. În plus, newsroom managerul gestionează adresa de contact a DoR și este primul care citește și filtrează toate solicitările și feedback-ul venit pe mail.
Dezvoltare organizațională. Ține evidența dosarelor cu documentele ce țin ce resurse umane (contracte, concedii, adeverințe). Ajută la alinierea organizației cu legislația actuală, are grijă ca toată lumea să semneze condica de prezență și să fie prezenți la diferite întâlniri / training-uri, programează ședințe la medicina muncii, supervizează sesiunile de PSI/SSM. Gândește în permanență modalități prin care poate implica echipa în viața redacțională și contribuie la creșterea eficienței și a performanței organizației.
Pe lângă aceasta, va îndeplini roluri punctuale în organizarea evenimentelor DoR, asemenea tuturor membrilor organizației, precum vânzarea produselor DoR, primirea invitaților sau asigurarea logisticii. Va fi implicat punctual în procesul de distribuție (împachetat plicuri, mers la poștă) atunci când revista iese din tipar, dacă este cazul.
Căutăm o persoană care administrează cu ușurință tabele și baze de date, care știe să folosească MailChimp și mail merge, care nu se teme de cifre, care găsește rapid soluții la probleme punctuale, care e organizată și poate să organizeze și să comunice lucrurile în jurul ei. Pe lângă acestea, a fi o persoană entuziastă, grijulie, muncitoare și dornică să învețe este un must.
Poziția este entry-level, full time, plătită, cu contract de muncă. Ne-ar plăcea ca cel/ cea care va ocupa această poziție să își dorească să evolueze, în aproximativ doi ani, către alte zone de coordonare din cadrul organizației și să contribuie activ la dezvoltarea DoR. Posibilitățile de promovare vor fi discutate ulterior, în cadrul interviului. Experiența anterioară în poziții asemănătoare nu reprezintă un criteriu de excludere.
Dacă crezi că această poziție ți se potrivește și ai vrea să ne cunoști și să lucrezi cu noi, trimite-ne până pe 8 mai 2018, la dor@decatorevista.ro, următoarele 3 documente, în format pdf, având grijă să treci în subiectul mail-ului „Newsroom Manager DoR – Nume Prenume”:
– Un CV – nu e nevoie să respecte vreun format standard. Vrem să înțelegem mai bine istoria ta educațională și profesională.
– Povestește-ne, în maximum 250 cuvinte, o situație în care a trebuit să lucrezi în echipă și ce ai învățat din aceasta.
– Dă-ne exemplu, în maximum 250 de cuvinte, de o situație în care ai luat o decizie prin care ai transformat o eventuală problemă într-o oportunitate. Ce ai făcut? Care a fost rezultatul? Ai face ceva diferit acum?
Persoanele selectate dintre aplicanți vor fi chemate la interviu în perioada 16-18 mai, urmând să înceapă activitatea la început de iunie 2018. Primele 60 zile vor fi considerate perioadă de probă.
S-ar putea să-ți mai placă:
[Monștri.] Mini-povești de iubire
Ediția a X-a vine cu mini-povești scrise de câțiva oameni din echipa filmului „Monștri.”.
Mici Victorii Civice: Verdeaţă Isteaţă de Mănăştur
Câțiva pasionați de grădinărit din Cluj au luat în grijă o intersecție și au transformat-o în grădină de legume.…
Lăptăria cu caimac
Ce am învățat de la tata despre cum să fiu antreprenoare?