
Foldo: de la lemn la carton ondulat
Cum transformi o nevoie proprie într-o formă inovatoare pentru produse clasice.
Notă: Povestea Foldo a fost publicată sub forma unei benzi desenate în 2017, în „24/7: Un ghid de viață și muncă pentru antreprenorul creativ”, volumul III. De atunci, a tot crescut. De la o comandă pe săptămână, a ajuns la peste 20 pe săptămână, online, și a început să vândă corpuri de iluminat, mobilier și produse pentru copii și spre alți distribuitori. În 2018, Foldo a devenit un business autosustenabil, an în care Nicolae Baciu a avut o cifră de afaceri de 150.000 de euro și un profit de 28.000 de euro. Până la sfârșitul acestui an, Nicolae vrea să mărească echipa de producție, iar de la cei cinci oameni, câți sunt acum, să ajungă la 20. Momentan, cel mai căutat produs în shopul online este o căsuță pentru copii, în valoare de 139 de lei.



Povestea face parte din „24/7: Un ghid de viață și muncă pentru antreprenorul creativ”, volumul III, un proiect editorial realizat de echipa DoR la inițiativa UniCredit Bank. Dacă vrei să citești cele 20 de povești din ediția 2017, îl poți cumpăra aici.
S-ar putea să-ți mai placă:
Lateral & Graffiti PR
Altfel de reclame tipărite.
Tu cauți ciocolată prin birou ca să-ți pansezi rănile?
Despre transformarea unei organizații, incertitudinile care te urmăresc și vocile interioare care spun „oprește-te”.
5 din 2012 (selecţia editorilor DoR)
În 2012 am publicat, în 470 de pagini de DoR, aproape 40 de povești complexe - eseuri, portrete, pictoriale și…