
Foldo: de la lemn la carton ondulat
Cum transformi o nevoie proprie într-o formă inovatoare pentru produse clasice.
Notă: Povestea Foldo a fost publicată sub forma unei benzi desenate în 2017, în „24/7: Un ghid de viață și muncă pentru antreprenorul creativ”, volumul III. De atunci, a tot crescut. De la o comandă pe săptămână, a ajuns la peste 20 pe săptămână, online, și a început să vândă corpuri de iluminat, mobilier și produse pentru copii și spre alți distribuitori. În 2018, Foldo a devenit un business autosustenabil, an în care Nicolae Baciu a avut o cifră de afaceri de 150.000 de euro și un profit de 28.000 de euro. Până la sfârșitul acestui an, Nicolae vrea să mărească echipa de producție, iar de la cei cinci oameni, câți sunt acum, să ajungă la 20. Momentan, cel mai căutat produs în shopul online este o căsuță pentru copii, în valoare de 139 de lei.



Povestea face parte din „24/7: Un ghid de viață și muncă pentru antreprenorul creativ”, volumul III, un proiect editorial realizat de echipa DoR la inițiativa UniCredit Bank. Dacă vrei să citești cele 20 de povești din ediția 2017, îl poți cumpăra aici.
S-ar putea să-ți mai placă:
Editorial DoR #8: Alternative
DoR #8 vorbește despre o realitate alternativă despre oamenii care o întrupează. Ei sunt dovada că într-o lume în care nici instituțiile și nici societatea nu funcționează cum ne dorim, n-avem multe de pierdut girând alternative.
Tî(â)rgu(-)Mureș
O scurtă explorare a unei dileme eterne: cum se scrie corect numele orașului?
Cele mai bune povești din 2019
La final de an, ne uităm la poveștile care ne-au plăcut cel mai mult, care ne-au marcat și ne-au ajutat să învățăm ceva și să înțelegem mai bine lumea în care trăim. Iată topurile echipei pentru 2019.