Lateral & Graffiti PR
Altfel de reclame tipărite.
Recent v-am arătat paginile de publicitate cu Gusto Pufuleți din DoR #2. Ele nu au fost singurele mostre de altfel de reclame tipărite. Mai jos găsiți alte două exemple cu care ne mândrim.
Primul este un ad la LATERAL, o companie de software care lucrează în Anglia (Londra) și România și care au fost aleși recent ca parteneri la Seedcamp, un incubator de proiecte antreprenoriale. Pagina din DoR #2 e o prezentare a companiei, om cu om. LATERAL sunt mereu în căutare de oameni talentați, iar această reclamă îți prezintă potențialii viitori colegi. Designul a fost făcut de Mircea Drăgoi. (LATERAL sunt responsabili și de site-ul creativ de călătorie, www.explorra.com).
Al doilea ad e la agenția Graffiti PR. Graffiti (ex Pleon Graffiti) ne-au ajutat și la numărul pilot, acoperindu-ne costurile de tipar. Acum am creat împreună cu ei un ad care încearcă să explice – folosind o hartă vizuală – procesul prin care au trecut ca să-și schimbe numele.
Ideea ambelor ad-uri e să ofere cititorilor revistei o experiență de citire/parcurgere diferită de o pagină tradițională de publicitate tipărită. Pe de o parte e un conținut publicitar clar delimitat de conținutul editorial, pe de alta e un conținut amuzant și – credem noi – angajant.
Acest articol apare și în:
S-ar putea să-ți mai placă:
My Transylvania: Diversitate în gusturi locale
Cum creezi un sistem prin care tradițiile și specificul local să fie cunoscute și cumpărate?
100 de oameni pentru România de mâine (I)
În anul Centenarului pariem pe 100 de români. Iată-i pe primii 25 dintre ei.
Materialele publicate prin bursele pentru jurnalism despre soluții
Anul acesta am acordat cinci burse unor echipe de jurnaliști care au documentat soluții la probleme din societate. Iată ce a ieșit.