
Matei Dima
31 de ani, creator de conținut, antreprenor, BRomania
De când era mic, Matei a știut că vrea să facă oamenii să râdă. A studiat în Los Angeles și s-a întors în România ca să încerce un domeniu neexploatat: entertainment în online. BRomania are peste un milion de urmăritori pe social media și show-uri de stand-up la Sala Palatului. E printre cei mai influenți vloggeri din țară și spune că ce face el e diferit, pentru că în clipuri nu-și povestește viața, ci livrează povești despre relații, stereotipuri și situații cu care oricine se poate identifica. Acum simte că trece printr-o maturizare. În viitor, vrea să inspire mai mult, să producă schimbări personale și să se axeze pe televiziune.
S-ar putea să-ți mai placă:
2% pentru jurnalismul din DoR
Decât o Revistă este o publicație independentă, tipărită de asociația Media DoR. Printre cele mai importante cheltuieli…
Început de casă
Magneți pentru prima casă.
Spune-mi ce mănânci
O generație nouă de producători și consumatori alege lanțurile locale de distribuție în detrimentul supermarketurilor. Cresc, produc, cumpără local, pentru că e mai sănătos, mai solidar, pentru că e o continuare a tradițiilor sau a afacerii de familie. Astfel, întăresc spiritul de comunitate și dau o șansă unor ecosisteme alimentare mai sustenabile.